closer-popup
footboom
Авторизация пользователя на сайте footboom1.com
Вход через социальные сети
или
Забыли пароль?
Регистрация
closer-popup
footboom
Регистрация
Поля отмечены звездочками * обязательны для заполнения

Ваша відповідь збережена
Зробіть, будь ласка, прогноз для майбутніх матчів
successful

Спасибо!

Готово! Проверьте свою электронную почту, чтобы узнать о специальном предложении!
closer-popup

Сергій Савелій: "Гливинський мав стати нашим Уткіним"

Сергій Савелій: "Гливинський мав стати нашим Уткіним"
Изменить размер a+ a-
12633
31
Фавбет Бонус 10 000 грн
получить

Через його школу пройшла більшість коментаторів українського телебачення. Це він давав поради початківцям та випускав в ефір Циганика, Вацка та Гливинського. Якби існував Інститут спортивної журналістики, то одну з кафедр потрібно було б довірити Сергію Степановичу Савелію. Його завжди критикували, але публічна людина ніколи не залишається без критики.

У першій частині інтерв’ю він розповідає про співи в ефірі, роботу з Лобановським та зізнається, чи хотів би повернутися до коментаторської справи.


Сергію Степановичу, коли ви востаннє коментували футбол?

Давненько. Останнім разом, напевно, у 2010-му році. Перед мундіалем наш телеканал транслював ретро-матчі чемпіонату світу. В основному, це були ключові поєдинки минулих років – півфінали, фінали.Працювали у парі: Вася Полотай стежив за грою, а я більше розповідав історії.

Як так сталось, що ви почали співати у ефірі одного з матчів?

Погодьтеся, що не дуже цікаво слухати фактаж того, що відбувається на полі у матчі, що проходив у 1978 році. Про результат всім і без того відомо. Суть у тому, що людям хочеться повернутися до тих часів:почути паралелі, згадати, що тоді відбувалося. От і я згадав, як у день гри Голландія-Аргентина їхав у будзагін, і з іншими студентами, дивлячись матч, співали. За тих часів Союз в нас сидів міцніше, тому це була російськомовна пісня: `

«Рукою шарю осторожно по карману.
И в них нету, как правило, ни гроша.
И вот я еду, братцы, еду,
оставив Киев и любимые гроша».

А фінал тоді, на жаль, не додивилися, бо оголосили посадку на літак у Сибір.

Сергій Савелій: "Гливинський мав стати нашим Уткіним" - изображение 1

Як ваш колега Василь Полотай сприйняв співи у ефірі?

Очі були на лобі! Напевно, думав, що просто так цей ефір для нас не пройде.А я від цієї роботи отримав велике задоволення. Після того працював під час Євро-2012 на підстраховці. Траплялося, пропадав супутниковий зв'язок і я виходив у ефір хвилин на 10. Не знаю як, але всі знайомі потім казали: «От ми тебе слухали на Євро». А я думаю, яким чином вони спромоглися потрапити саме на цей відрізок?

А чемпіонат України коли востаннє?

«Нафтовик» Охтирка – «Дніпро» Дніпропетровськ, вже тоді почали говорити, що це з одного поля ягоди.

Щоб не говорили, але Охтирка у «Дніпра» очки забирала…

Це був не той матч. Вийшов в ефір, бо знову траплялися якісь технічні проблеми. Мені переслали факс зі складами команд, а на папері було важко розібрати прізвища. Склад «Дніпра» я знав добре, а у «Нафтовика» майже нікого. Так і довелося коментувати: «Гравець «Нафтовика» атакував суперника».

Сергій Савелій: "Гливинський мав стати нашим Уткіним" - изображение 2

У 2000-х ви були не лише коментатором, а й продюсером трансляцій. Робота, м’яко кажучи, доволі нервова та напружена…

Організовував 25-30 людей. В результаті – інсульт та інфаркт. Квитки дістань, готель забронюй, а ще, щоб людина на 18 гривень добових могла три рази поїсти. Тому доводилося домовлятися з клубами, щоб після гри нам організовували вечерю на всю телевізійну групу. Одного разу звернувся до прес-аташе «Шахтаря» Марка Левицького, вмовляв допомогти. А він: «Та треба було раніше сказати, це ж питання на клубному засіданні я мав би підняти».

Невже «Шахтар» не допоміг?

Мені вдалося його спровокувати: «Я розумію, що «Шахтар» не настільки заможна команда, як «Таврія», «Ворскла» , «Кривбас» чи «Металіст», які ніколи про нас не забували. Ну, а «Шахтар, де ж він може знайти 500 гривень?». Через хвилину дзвонить Марк Юрійович і каже, що все влаштував.

Як сталося так, що ви перестали коментувати футбол? Пам’ятаю вашу конференцію, де ви сказали: «Молодь, де ви? Я вас гукаю!»

Це було не тільки для коментаторів, а для всієї молоді, якої відверто бракувало спортивній журналістиці. З’явилися коментатори-початківці, і майже всі з них пройшли через нашу спортивну редакцію: Саша Гливинський, Вітя Вацко, Ігор Циганик… Знаєте, приємно, що він постійно згадує мене і називає першим вчителем.

Саме в парі з вами Циганик дебютував у грі «Шахтар» - «Карпати». Він сильно хвилювався?

Хвилювався, а як же... Одночасно випробування проходив Іван Гресько, який зараз у топ-менеджменті телеканалу «Футбол».Я одразу помітив, що з Ігоря як коментатора буде толк, а Іван знайде себе в іншій іпостасі. Він гарний менеджер та ведучий, але коментування – це трохи інше.

Вернуся до матчу «Карпати» – «Шахтар». Для того, щоб Ігор менше хвилювався, мама Андрія Шандора, Любов Іванівна, нам гостинця у коментаторську принесла.
Мати відомого арбітра?

Так. На стадіоні вона працювала з віп-персонами. От вона приносила мені в коментаторську завжди чайок, до чаю щось…

Багато тоді їздили по Україні. «Перший національний» був основним каналом-телетранслятором українського футболу. Виходило, що Донецьк ми відвідували по декілька разів на сезон:транслювали матчі «Шахтаря» та «Металурга».Жінка моя ображалася, одного разу так і сказала: «Можеш не повертатися, у тебе там, напевно, хтось є!».

«НАМАГАЮСЯ УСІХ ОЦІНЮВАТИ ТОЛЕРАНТНО»

Ваш колега Сергій Дерепа сказав, що дивиться футбол без звуку, оскільки не може слухати наших коментаторів. Виключення – це Олександр Гливинський. Ви також вимикаєте звук?

Я без звуку футбол не переглядаю, адже вимикаючи звук, ти вимикаєш інтершум стадіону. А спостерігати за картинкою не так цікаво, погодьтеся. Як людина, яка сама пройшла цю кухню, знаю, що сподобатися усім не можна. Намагаюся ставитись до всіх коментаторів толерантно. Звичайно, я помічаю усі прогалини. Десь болісно реагую на промахи, думаю: «Навіщо так? Тут варто промовчати і цього не потрібно говорити». Але я все одно переглядаю матчі зі звуком.Для себе ж відзначив, що усі наші коментатори ростуть. Слухаю із задоволенням трьох коментаторів: це Олександр Гливинський, Ігор Циганик та Віктор Вацко. Останнього - коли він не «педалює» голос на манер іспанських та італійських коментаторів. Нашому менталітету таке не притаманно.

Вацко наразі працює на керівній посаді у «Карпатах». Чи це суттєва втрата для української спортивної журналістики, особливо враховуючи те, що з професії пішов один з топ-коментаторів нашого телебачення?

Не варто перебільшувати, оскільки ця ніша завжди буде зайнята. Як кажуть: «Отряд не заметил потери бойца». Не знаю, чому Вітя прийняв таке рішення. Хоч він в «Карпатах» і віце-президент, але з очей телеглядача він зник. Коментатор, журналіст – його ім’я на слуху. В «Карпатах» він вариться… А сік у львів’ян вариться не настільки якісний. Щось не виходить у них.

Вацко відпрацював великий турнір Євро-2012. Що для коментатора може бути більш значущим за домашній чемпіонат Європи?

Ви натякаєте на те, що він просто перенаситився? Вище може бути наступний чемпіонат світу чи континенту. Не варто зациклюватися на чемпіонаті Європи. Я по собі знаю: після Ліги чемпіонів сезону 98-99, коли «Динамо» дійшло до півфіналу, в мене з’явилася така думка.

Сергій Савелій: "Гливинський мав стати нашим Уткіним" - изображение 3

Які емоції у коментатора, коли після півфіналу Ліги чемпіонів «Динамо» - «Баварія» він працює на матчі «Кривбас» - «Зоря»?

У цьому сенсі є чудова фраза, але в голос вимовляти її не стану - не літературна. Фраза про рівну гру. Думаю, ви мене зрозуміли. Знаєте, навіть класним коментарем не завжди виходить створити гру. Якщо футболісти ходять по полю, то як би ти не коментував, вони все одно ходитимуть і засинатимуть. Але потрібно прагнути зробити нецікавий матч цікавим.

Нудний матч може схилити до сну?

Багатенько таких матчів було. Сидиш і думаєш, коли ж той фінальний свисток? А арбітр ще додатковий час дає. А для чого той додатковий час, тут і так все зрозуміло.

Сергій Савелій: "Гливинський мав стати нашим Уткіним" - изображение 4

Зараз би повернулися в ефір?

Ось відверто - немає бажання!.. Не можу сказати, що з роками перенаситився, але зараз отримую насолоду від перегляду футболу, наприклад, англійської Прем’єр-ліги. Кабельні канали дають великий вибір.

Як ви сприйняли запрошення до України Юрія Розанова?

Я патріот України, а син у мене трохи схильний до націоналізму. Але навіть він деякі матчі, які транслює телеканал «Футбол», знаходить в Інтернеті і слухає коментаторів з «НТВ». Син дещо упереджено ставиться до Олександра Сопка. А я намагаюся його переконати у зворотному, оскільки Сопко людина мого покоління. Розповідаю, яким вправним захисником він був і що він може не бути гарним коментатором. Син вважає, що Сопко псує Розанову коментар. Можна було і своїх ставити, але мушу визнати, що коментар Розанова мені імпонує.Він не дуже читає гру. Якщо з ним переговорить фахівець, то зрозуміє, що у нього не все так добре з тактикою, практикою. Я люблю коментаторів, які здатні дотепне слівце вставити, свою думку висловити, адже сам був таким. Можливо, комусь ця думка була, як п’яте колесо до воза, але не до снаги мені, коли коментатори дають лише сухий перелік прізвищ: «Іванов пас Петрову, Петров на Іванова і у фланг….»

У Росії є Василь Уткін, якого всі слухають, поважають та до нього прислухаються. Чому в Україні немає такої людини? Або хто, на вашу думку, є українським Уткіним?

В Україні коментаторська справа починалася на доволі оптимістичній ноті:взяти роботу того ж Саші Гливинського. Якби ж тільки у нього була постійна футбольна практика… Уткін коментує дуже багато і постійно бере участь у різних футбольних програмах. Можемо згадати роботу Гливинського на «Новому каналі». Він завжди був сміливою людиною. Я був свідком, як під час Олімпійських ігор 2002 року зверху були віддані певні вказівки прочитати слова на користь однієї з політичних сил.І він як молода та свідома людина сказав: «Ні, я це читати не буду! У мене інші погляди».

Сергій Савелій: "Гливинський мав стати нашим Уткіним" - изображение 5

Він дуже ризикував, оскільки його одразу могли зняти з ефіру…

Йому сказали: «Не будеш читати, ми тебе одразу відправимо». Але це були лише погрози. Він був молодий, тоді ще не одружений і нічого не боявся. Ми ж, люди старшого покоління, інколи побоюємося втратити роботу. Починаєш думати про трьох дітей, яких потрібно годувати. Хай Гливинський не найдужче розуміється на тактиці, але він вміє привернути увагу.У ньому я бачив нашого Уткіна. А зараз він мало з’являється в ефірі. Зрозумійте, практика для коментатора дуже важлива. Я ніколи не думав, що професіонально виростуть Панасюк та Михайлюк. Коли вони починали на «СТБ», я справді думав, що з них толку не буде. Мені наразі Михайлюк здається сильнішим, хоча Панасюк швидше набрав обертів. Можливо, це можна пояснити тим, що Михайлюк займається лише коментаторською справою, а Панасюк ще й програми веде, що, може, заважає коментувати. Наприклад, Ігор Циганик не так активно працює в коментаторському цеху.

До молоді з «2+2» у мене особливих претензій немає, ніхто не викликає відторгнення чи зневаги. Дуетний коментар може стати успішним у людей, які один одного розуміють з пів слова, з пів дотику. У свій час на це пішла мода і я працював з Сергієм Дерепою та Олексієм Семененко. Але траплялися різні випадки. Поки напарник говорить, ти починаєш будувати свою думку. Тут ти знаходиш цей місточок для переходу, а він в останньому реченні про це вже сказав.

На мій погляд, оптимальний дует – це коментатор та фахівець. Але, зауважу, експерт на зразок Анатолія Бузника. Я коментував з ним кілька матчів:яка розумна людина, наскільки дотепно він може пояснити тонкощі тактики… Його слухати – це просто пісня. Але, на жаль, російською мовою. Коли з ним коментуєш, то розумієш, що він доповнить, буде розвивати думку. Тому над дуетами на телеканалі «2+2» потрібно працювати.. До речі, Олег Шмідт мене колись обіцяв на роботу взяти як закінчить навчання. Я ніколи не думав, що він стане коментатором. Я поки не можу сказати, що слухаю його із шаленим задоволенням, але слухати можна.

А такі коментатори на українському телебаченні є?

Так, але прізвищ називати не буду.

«У МИХАЙЛИЧЕНКА ІНТЕРВ’Ю БІЛЬШЕ НЕ БРАТИМУ»

В Інтернеті можна знайти вашу роботу російською мовою. Невже і російською коментували?

Лише українською. Це я для московської програми «Футбольное обозрение» робив матеріали. Одного разу замовляють мені сюжет з інтерв’ю Анатолія Кириловича Пузача, на той момент головного тренера «Динамо». Кияни приймали «Торпедо» Москва. Наші були на голову вищі і вигравали 1:0. Тренером «Торпедо» був Валентин Іванов, біля нього мікрофон ставити не можна було, бо інтершумові дроти б оплавилися він усіх його слів. І тут наприкінці гри москвичі зрівнюють рахунок.

Ви розумієте, що інтерв’ю не буде?

Я ще не був настільки досвідченим. Підходжу до Пузача: «Анатолію Кириловичу, можна ваш коментар стосовно матча?» «Та пошли они все…..» Відео записалося, і, якби за мною водилися якісь підлянки, то міг би запросто дати цьому хід. Але я дуже поважав київське «Динамо» і всіх , хто там працював.

Ви через багато років розумієте гравців та тренерів, які після програних матчів так себе поводять? Наприклад, їдеш за ними в іншу країну, а вони відмовляють у інтерв’ю…

Як журналіст я їх не розумію. Ось, наприклад, одна з подібних ситуацій. Ми домовилися про продовження прямого ефіру по завершенню трансляції, коли «Динамо» стало чемпіоном і Олексій Михайличенко був тренером. Всі деталі погодили з Ігорем Суркісом, щоб інтерв’ю Михайличенка одразу по закінченню гри потрапило у прямий ефір. Щоб він після фінального свистка не до команди йшов обніматись та вітатись, а до нас, у прямий ефір. І от вони стали чемпіонами, я до нього підходжу, а він: «Подождите, мне нужно сначала команду поздравить». Я йому пояснюю, що це прямий ефір. Михайличенко сказав: «Ну не надо мне это интервью». Ви розумієте, як я себе відчував? По-перше, я старший за нього майже на 10 років. До того ж, скільки я з «Динамо» тоді проїздив. Мене вважали фартовим для киян. І він так зі мною повів. Після того я ніде у нього не брав інтерв’ю. І не хочу. Ви, напевне, розумієте, як я до нього ставлюся.

Ви багато років працювали на флеш-інтерв’ю після матчів Ліги чемпіонів. Чому Лобановський замість себе часто присилав вам Михайличенка?...

У Лобановського була гіпертонія. Уявіть, у мене ця хвороба третього ступеня, вище бути не може, але у нього була на рівні 5-го. Після матчів йому було важко. У мене траплялися випадки, коли виникали накладки зі зв’язком закордоном. Не ми ж там транслюємо. І Валерій Васильович знав, що за неявку клуб може бути оштрафовано. Дозволялося, щоб приходив не тільки головний тренер, а й представник клубу. Це все було чітко регламентовано. Олександр Сердюк, який тоді працював у прес-службі, говорив Лобановському: «Валерій Васильович, штраф буде!» Лобановський приходить, а іспанці ще апаратуру не підготували. «А так вы не готовы? Тогда я пошел», - це були його слова.

Сергій Савелій: "Гливинський мав стати нашим Уткіним" - изображение 6

Відчували перед ним тремор?

Трішечки бувало. Пригадую, як йому важко було, коли ми в Києві програли 4:1. Після гри він пройшов повз мене, і я зрозумів, що тут не до інтерв’ю.

Готувати питання для Лобановського було дуже важко, оскільки кожне з них могло повернутися проти Вас…

Згадується, як після домашнього матчу запитую: «Чому вдома не вдалися до атакувальної манери, не випустили двох нападників?» Лобановський: «Ну вы неправильно понимаете современный футбол. Сейчас нет защитников, полузащитников, нападающих. Сейчас есть команда, атакующая команда». А найбільше мені запам’яталися його слова після злощасного матчу у Лондоні на Уемблі.

Це той матч, на якому помилки припустився Олексій Семененко? Ребров зрівняв рахунок на останній хвилині гри, а він через проблеми технічного характеру та перешкоджання в його роботі сказав, що «Динамо» програло…

Так. Після того матчу я став коментувати матчі Ліги чемпіонів. Тоді не телевізійне керівництво призначало коментаторів, а самі клуби. Фактично це «Динамо» обирало коментатора. Хоча слово «обирали» можна замінити на «радили». Після гри ми взяли інтерв’ю у Лобановського, а він не знав, що Семененко помилився. Пів країни справді думали, що «Динамо» вилетіло з Ліги чемпіонів. Я ніколи не бачив Лобановського таким радісним. Він сказав: «Нет, ну вы согласитесь, что редко кому так выпадало, как киевскому «Динамо» лицом по Уэмли повозить этот «Арсенал». Мы не спасли ничью, а потеряли победу». Прикро, що це інтерв’ю через технічні проблеми полетіло «на сателіти» і в ефірі не демонструвалося. Можливо, тоді б всі зрозуміли, що Семененко просто помилився.

Далі буде...

Сергій Савелій: "Гливинський мав стати нашим Уткіним" - изображение 7
Популярные новости
Оцените материал
Поделиться
Комментарии (31) Все комментарии

поляк ніколи не стане найкращим українцем...

Честно говоря, современные комментаторы тоже не радуют, но ребята из когорты Савелий, Дерепа и т.д. - это просто тихий ужас. Сладкое боление в эфире за одну команду, полное отсутствие реальной критики, предвзятость, сладко-лелейный голос, лояльность к руководству и т.п. не красило их репортажи. Извините, если кого обидел, но по-моему - лучший вариант это интершум.

Савелий — Дерепа — А. Семененко — святая троица "патриархов" украинского комментария. И ученики соответствующие, косноязычные болтуны с неприятными тембрами и диалектизмами в речи, один Вацко местами отличался в лучшую сторону, да и тот ушёл.

Но насчёт отношения тренеров к флэш-интервью сложно не согласиться.

Ну может он человек и хороший, а как коментатор, то слово "метр")))) только в скобках...большего УГ коментатора я в жизни не слышал, единственый его плюс что он не часто прерывал интершум...помню его коментарий Лацио с Байером или Динамо с Байером...подали угловой пошла стремительная контра и сонный голос за кадром "подаеться кутовый...(пауза), на ворота комааанды...(пауза) ...Баеееера(протяжно)... " и т.д. такое не забывается )) Как впрочем и все "звезды микрофона" 90-х

Хороший человек - не профессия. А вот как комментатор - никакой, что игровые виды спорта, что биатлон и т.д. - сплошная некомпетентность, при его комментировании рука тянеться чтобы убрать звук в телевизоре или выключить. Согласен со времи комментариями, кроме первого (наверное сам о себе написал).

Ответ на сообщение Олег Бураков

Хороший человек - не профессия. А вот как комментатор - никакой, что игровые виды спорта, что биатлон и т.д. - сплошная некомпетентность, при его комментировании рука тянеться чтобы убрать звук в телевизоре или выключить. Согласен со времи комментариями, кроме первого (наверное сам о себе написал).

Если кажется - нужно креститься.

Cоловелий - весёлый дядька! Как тогда говорили, он умудрялся вставлять паузы между звуками в одном слове, но когда он комментировал, "Динамо" отчаянно везло. Другое дело Дурепа, Самомненко и Щербатый. На комментариях первого отчаянно хотелось заснуть, второй, помимо роковой ошибки, запомнился крайней необьективизностью - команды-соперники "Динамо" постоянно играли в неправильный футбол, а телевизионщики давали неправильные повторы, в которых было видно, как киевляне забивают из положения "вне игры", третий прославился ещё в советское время комментариями к матчу финала КОКа и больше ничем. Нынешние комментаторы хоть и научились балаболить, но в футболе по-прежнему разбираются туго.

необьективизностью = необЪективностью :))

Из Гливинского получился бы такой же Уткин, как из Савелия комментатор:)

Видел его недавно в метро - не знаю сколько Сергею Степановичу уже лет, но выглядит живчиком. Не спился, не обозлился на всех и вся - есть что вспомнить, о чем рассказать. Не самый выдающийся комментатор, но первый из могикан, а его голос - голос из детства.

Просто плохой комментатор.

Комментатор, как комментатор..И получше тех, что вчера "пургу несли"...

"Останнього - коли він не «педалює» голос на манер іспанських та італійських коментаторів. Нашому менталітету таке не притаманно." Ой ёёё... Вот поэтому я и не слушаю никого наших из комментаторов. Раньше Вацко и Джулая слушал, а сейчас - некого.

*никого из наших

Основная проблема комментаторов 90-х, это то, что русскоязычные люди должны были комментировать на украинском. В уме переводить и излагать гораздо труднее, чем на языке думания. В советское время и Щербачев и Семененко куда более легче воспринимались на слух, и даже не хуже Перетурина получалось (хотя Перетурин далеко не идеал комментатора) чем потом, когда начали на украинском комментировать. Плюс ко всему советский стиль комментаторства он весьма своеобразный и перейти потом на "новый уровень" очень нелегко. Для них естественно непонятны современные комментаторы, впрочем как и российские нынешние для советских прошлых.

Мог - это в смысле веса не добрал?:))

Помню-помню: Савелий, Дерепа, Щербачев, Семененко, Глывинский - ужасные комментаторы. Усыпляющие голоса, тотальная безграмотность (и жизненная, и футбольная, и биатлонная), полнейшая необьективность. У нас не было и сейчас нет хороших комментаторов.

согласен на все 100! Глывинский как раз тот самый непредвзятый журналист. и игру комментирует со знанием, а не абы что ляпать.

Для полного счастья еще Шарфика канонизировать.... А проще - унылое гуано, извините..

Савелий - образец человека, который попал не туда, ничему не научился, но дико собой гордится. Никогда не забуду его комментарий олимпиады в Афинах, когда на соревнованиях тяжелоатлетов он не смог с экрана правильно прочитать фамилию действующего чемпиона из России, который вырвал невероятную победу на предыдущей олимпиаде, прибавив к рекорду 12 кг! И во время стрельбы из лука весь эфир пытался угадать, как же начисляются очки в этом виде спорта, и размышлял вслух. Футбол он комментировал примерно так же. Рассказывали, что он мог кирнуть прямо во время матча, пропав на 5 минут, а потом блеял пьяным голосом. А фартовым был не он, а Лобановский :)

Савелию только биатлон коментировать,причём женский:)))))просто ржака.

Вспоминая его голос, да и вообще имя этого комментатора, сразу же первая ассоциация - ЛЧ 98-99 годов! Эээх, какие времена были, какие эмоции... )

Гауно комментаторы 90-х.Не профессионализм полный.Футболистов не знали и не только из Ахтырки,зато лезли с заумными умозаключениями.Дэрэпа,Савелий,Щербачёв -игроков знали только по фамиии захыснык господарив и нападнык гостэй.При Дэрэпи смотрел футбол с выключенным звуком.Но даже по сравнению с этой старой-бездарной гвардией, нынешние комментаторы уступают по всем параметрам.Словесный понос дятлов с "плюсов" увы слушать невозможно,на "футболах" тоже самое,Панасюк,Шарафутдинов,Малиновский-тот же словесный понос и ничего о происходящем на поле.Когда уже дождёмся появления комментаторов,которые будут на радость болельщикам,просто констатировать происходящее на футбольном поле неважно в каком стиле,а своё мнение засунут себе в ж.

Я вот тоже примерно того же поколения что и Сопко,но так же как и сын Савелия, считаю что он мешает комментировать Розанову.В футболе он конечно разбирается,только пускай свои умозаключения делает после поединка,а во время матча давайте смотреть футбол,для статистики и аналитики есть другие передачи.А в целом,можно констатировать тот факт,что нынче на украинском телевидении футбольных комментаторов не существует.Розанов это скорее исключение из правил и временное явление.

Цитата: "Через його школу пройшла більшість коментаторів українського телебачення." OMG!!!!!! Этим все сказано! Сцуко, и сам дебил, и последователи его - такие же....

Коли "Говерла" Ужгород минулого року грала у Першій лізі то деякі матчі я дивився на Ужгородському ТБ. Три камери, які стоять криво, зображення ніяке, над футболістами якісь сині плями, повторів немає і т.д. Але під час трансляції була якась ностальгія за 90-ми. Так само і з Савелієм. Коментатор з нього поганий, але ще разок хотілося б почути!

Слушал как-то его комментарий на общеукраинском канале матча Карпаты - Черноморец... Так потом прикольно было читать мнения западенцев, столичных и подзадднепровских, которые требуют "честного" комментария, отсутствия малейшей симпатии к одной их команд (обычно они это задвигают каналам Украина и Футбол, закрывая глаза на УТ-1 или 2+2/ 1+1). И вообще, по моим личным ощущениям, Гливинский - мразь. Да, именно так, я не ошибся с определением. Имхо, он недалеко ушел от бывшего пресс-секретаря СБУ, нациста Мирошниченко.

Ответ на сообщение naykava

Цитата: "Через його школу пройшла більшість коментаторів українського телебачення." OMG!!!!!! Этим все сказано! Сцуко, и сам дебил, и последователи его - такие же....

"Цитата: "Через його школу пройшла більшість коментаторів українського телебачення." OMG!!!!!! Этим все сказано! Сцуко, и сам дебил, и последователи его - такие же....2 +90000!!!!

test

Оставить комментарий

Рейтинг букмекеров

Лента новостей

27 апреля
01:05
"Ювентус" - "Милан". Анонс и прогноз матча
00:41
Чемпионат Испании. "Реал Сосьедад" – "Реал" 0:1. Видеообзор матча
00:32
Чемпионат Испании. 33-й тур. Арда Гюлер приносит "Реалу" победу в Сан-Себастьяне
00:16
Чемпіонат Франції. 31-й тур. "Монпельє" та "Нант" грають внічию
00:04
"Барселона" намерена продлить контракт с Левандовски, но со снижением зарплаты
26 апреля
23:56
"Лечче" - "Монца". Анонс и прогноз матча
23:38
Журналист: "Ливерпуль" договорился с "Фейеноордом", Слот возглавит английский клуб
23:18
Журналист объяснил, какие последствия может иметь ротация представителей УАФ в комитетах УЕФА.
23:07
Минус Павелко, Михайличенко, Протасов: ротация представителей УАФ в комитетах УЕФА
22:46
"Ливерпуль" в ближайшие 48 часов объявит о назначении Арне Слота
22:29
Зиги Бадибанга: "Мы собираемся показать свой максимум на финише сезона"
22:04
"Астон Вилла" - "Челси". Анонс и прогноз матча
22:01
ПСЖ – "Гавр". Анонс и прогноз матча
21:58
Хавьер Тебас: "Если убрать мадридский "Реал" из чемпионата, тогда будет равенство"
21:56
Золотая лихорадка УПЛ – нас ждет безумный финиш!
21:41
AS: "Реал" не собирается отпускать Мбаппе на Олимпиаду
21:21
"Все прошло хорошо, слава Богу" - Энцо Фернандес прооперирован
21:21
"Альмерия" – "Хетафе". Анонс и прогноз матча
21:08
Баранка ушел: комитет по этике и честной игре УАФ получил нового руководителя
20:55
УАФ начала расследование по матчу "Металлист" – "Кремень". Возможно манипулирование результатом
20:44
УАФ обратилась в УЕФА об отзыве Андрея Павелко с должности члена исполкома УЕФА
20:43
Известно, сколько "Интер" собирается потратить летом на трансферы
20:25
Андрей Лунин - в запасе на матч против "Реал Сосьедада"
20:23
Каррагер рассказал, кого хочет видеть главным тренером "Ливерпуля"
Больше новостей
26 апреля
23:18
Журналист объяснил, какие последствия может иметь ротация представителей УАФ в комитетах УЕФА.
23:07
Минус Павелко, Михайличенко, Протасов: ротация представителей УАФ в комитетах УЕФА
22:29
Зиги Бадибанга: "Мы собираемся показать свой максимум на финише сезона"
21:56
Золотая лихорадка УПЛ – нас ждет безумный финиш!
21:08
Баранка ушел: комитет по этике и честной игре УАФ получил нового руководителя
20:55
УАФ начала расследование по матчу "Металлист" – "Кремень". Возможно манипулирование результатом
20:44
УАФ обратилась в УЕФА об отзыве Андрея Павелко с должности члена исполкома УЕФА
20:25
Андрей Лунин - в запасе на матч против "Реал Сосьедада"
20:10
"Днепр-1" – "Динамо". Анонс и прогноз матча
19:56
Генштаб ВСУ: Оперативная информация по состоянию на 18.00 26.04.2024
19:17
Relevo: Андрей Лунин мог оказаться в "Реал Сосьедаде"
15:16
"Найдем общий язык с Ротанем", - Дарио Срна - об участии игроков "Шахтера" на Олимпиаде
15:00
Срна объяснил, почему Судакову, в случае трансфера в Европу, потребуется больше времени на адаптацию, чем Виллиану и Фернандиньо
14:41
Защищай Украину в одном из лучших подразделений ВСУ. Присоединяйся к рядам 6-го полка "Рейнджер"
14:33
Вторая лига. 26-й тур. Анонс матчей
14:29
Первая лига. 6-й тур (второй этап). "Кремень" в меньшинстве уступил "Металлисту"
13:50
Мошенники от имени Артема Довбика создали фейковый аукцион
13:15
Даниила Игнатенко во Франции обвинили в расизме, начато расследование
13:00
Дарио Срна: "Мне нравятся Ротань и Иващенко, но европейские тренеры могут дать "Шахтеру" больше, чем украинские"
12:45
Руслан Черненко: "У президента "Оболони" есть планы построить очень амбициозную команду"
12:30
Андрей Ярмоленко: "У "Динамо" сейчас каждый поединок, словно финал"
12:15
"Карпаты" планируют подписать летом шестерых новичков
12:05
Первая лига. "Металлист" - "Кремень". Прямая трансляция
12:00
Дарио Срна: "Уверен, что "Шахтер" получит за Судакова более 60 миллионов евро"
Больше новостей
27 апреля
01:05
"Ювентус" - "Милан". Анонс и прогноз матча
00:41
Чемпионат Испании. "Реал Сосьедад" – "Реал" 0:1. Видеообзор матча
00:32
Чемпионат Испании. 33-й тур. Арда Гюлер приносит "Реалу" победу в Сан-Себастьяне
00:16
Чемпіонат Франції. 31-й тур. "Монпельє" та "Нант" грають внічию
00:04
"Барселона" намерена продлить контракт с Левандовски, но со снижением зарплаты
26 апреля
23:56
"Лечче" - "Монца". Анонс и прогноз матча
23:38
Журналист: "Ливерпуль" договорился с "Фейеноордом", Слот возглавит английский клуб
22:46
"Ливерпуль" в ближайшие 48 часов объявит о назначении Арне Слота
22:04
"Астон Вилла" - "Челси". Анонс и прогноз матча
22:01
ПСЖ – "Гавр". Анонс и прогноз матча
21:58
Хавьер Тебас: "Если убрать мадридский "Реал" из чемпионата, тогда будет равенство"
21:41
AS: "Реал" не собирается отпускать Мбаппе на Олимпиаду
21:21
"Все прошло хорошо, слава Богу" - Энцо Фернандес прооперирован
21:21
"Альмерия" – "Хетафе". Анонс и прогноз матча
20:43
Известно, сколько "Интер" собирается потратить летом на трансферы
20:25
Андрей Лунин - в запасе на матч против "Реал Сосьедада"
20:23
Каррагер рассказал, кого хочет видеть главным тренером "Ливерпуля"
20:05
"Бенфика" - "Брага". Анонс и прогноз матча
19:40
Эрик тен Хаг запретил журналистам трех СМИ задавать ему вопросы на пресс-конференциях
19:38
"Эвертон" - "Брентфорд". Анонс и прогноз матча
19:17
Relevo: Андрей Лунин мог оказаться в "Реал Сосьедаде"
19:16
"Фенербахче" - "Бешикташ". Анонс и прогноз матча
18:56
"Ливерпулю" придется заплатить 13 миллионов фунтов "Фейеноорду" за Слота
18:36
"Обновить программное обеспечение" - Артета о прогнозе суперкомпьютера на чемпионство "Арсенала"
Больше новостей
27 апреля
01:00
Левый берег - Нива: прямая трансляция матча
01:00
Дружба - Звягель: прямая трансляция матча
01:00
Кудровка - Металлург-2: прямая трансляция матча
01:00
Скала 1911 - ЮКСА: прямая трансляция матча
01:00
Васт - Чайка: прямая трансляция матча
01:00
Тростянец - Локомотив: прямая трансляция матча
01:00
Миксто - КРАК: прямая трансляция матча
01:00
Атлетико Сеаренсе - Потигуар Мосоро: прямая трансляция матча
01:00
Конкордия - Гремио Бразил: прямая трансляция матча
01:00
Сианорте - Эрсилио Лус: прямая трансляция матча
01:00
Барра - Нову-Амбургу: прямая трансляция матча
01:00
Авенида - Каскавел: прямая трансляция матча
01:00
Патросиненсе - Агуа-Санта: прямая трансляция матча
01:00
Интер де Лимейра - Позу-Алегри: прямая трансляция матча
01:00
Маринга - Санту-Андре: прямая трансляция матча
01:00
Сан-Жозе - Коста-Рика: прямая трансляция матча
01:00
Демократа - Нова-Игуасу: прямая трансляция матча
01:00
Португеза - Ипатинга: прямая трансляция матча
01:00
Бразильенсе - Анаполис: прямая трансляция матча
01:00
Капитал - Реал Бразилиа: прямая трансляция матча
01:00
Ипора - Униао: прямая трансляция матча
01:00
Жуазейренсе - Итабаяна: прямая трансляция матча
01:00
Петролина - Жакуипенсе: прямая трансляция матча
01:00
КСЕ - Ретро: прямая трансляция матча
Больше новостей
27 апреля
01:05
"Ювентус" - "Милан". Анонс и прогноз матча
26 апреля
23:56
"Лечче" - "Монца". Анонс и прогноз матча
23:10
"Тобол" – "Женис". Анонс и прогноз матча
22:04
"Астон Вилла" - "Челси". Анонс и прогноз матча
22:01
ПСЖ – "Гавр". Анонс и прогноз матча
21:21
"Альмерия" – "Хетафе". Анонс и прогноз матча
20:10
"Днепр-1" – "Динамо". Анонс и прогноз матча
20:05
"Бенфика" - "Брага". Анонс и прогноз матча
19:38
"Эвертон" - "Брентфорд". Анонс и прогноз матча
19:16
"Фенербахче" - "Бешикташ". Анонс и прогноз матча
17:36
"Ньюкасл" - "Шеффилд Юнайтед". Анонс и прогноз матча
17:25
"Аугсбург" – "Вердер". Анонс и прогноз матча
15:00
Дружба - Звягель: прогноз на матч
15:00
Кудровка - Металлург-2: прогноз на матч
15:00
Скала 1911 - ЮКСА: прогноз на матч
12:15
Жил Висенте - Арока: прогноз на матч
12:00
Куинз Парк Рейнджерс - Лидс: прогноз на матч
12:00
Монпелье - Нант: прогноз на матч
12:00
Реал Сосьедад - Реал: прогноз на матч
11:45
Эйпен - Шарлеруа: прогноз на матч
11:45
Фрозиноне - Салернитана: прогноз на матч
11:30
Венеция - Кремонезе: прогноз на матч
11:30
Пиза - Катандзаро: прогноз на матч
11:30
Андорра - Расинг(С): прогноз на матч
Больше новостей

Рейтинг казино

4500 грн + 100FS
Забрать подарок →